Τρίτη 22 Ιανουαρίου 2013

Ανέκδοτα

                                                                     Ανέκδοτα

1)Στον στρατό και ο ψυχίατρος εξετάζει τους νεοσύλλεκτους:
- Τι θα συμβεί αν σου κόψω το αυτί;
- Δεν θα ακούω από την μία πλευρά, απαντά ο νεοσύλλεκτος.
- Κι αν σου κόψω και το δεύτερο αυτί;
- Δεν θα βλέπω.
- Και γιατί αυτό;
- Γιατί θα μου πέφτει το κράνος στα μάτια!

2)- Γιατρέ, ακούω φωνές και δε βλέπω κανένα δίπλα μου.
- Πότε σας συμβαίνει αυτό;
- Όταν μιλάω στο τηλέφωνο!

3)-μα παππού γιατί ψεκάζεις τον κήπο με αυτό το φάρμακο 
- για να διώχνω τους κροκόδειλους παιδί μου 
-μα παππού δεν έχουμε κροκόδειλους
- ε ναι , αφού ψεκάζω

4)-Σ'αρεσει το νεο μου κινητο;Το κερδισα σε αγωνα ταχυτητας..
-Μπραβο ρε.....Ποσοι τρεχατε;
-Τρεις....Εγω,ενας αστυνομικος & ο ιδιοκτητης του κινητου...!!

5)- Γεια
- Γεια!
- Θα μου δωσεις τον αριθμο σου?
- Γιατι?? ο δικος σου δε σ'αρεσει?

6)Φτου να πάρει....
Ξέχασα να ρωτήσω τον διαιτολόγο,
το γιαουρτάκι το βράδυ πρέπει να το φάω πριν ή μετά τα σουβλάκια;;

7)Μαμά πήρα 20 στο τέστ!
-Ναι καλά,χωρίς το 0 να φανταστώ!
-Όχι,χωρίς το 2!:D

8)Λέει ένας τύπος σε έναν άλλον...
-Που μένεις?
-Σπίτι μου
-Που είναι το σπίτι σου?
-Δίπλα στον γείτονα
-Που μένει ο γείτονας?
-Δεν μαντεύεις που
-Που?
-Δίπλα στο σπίτι μου.

8 σχόλια:

  1. Ωραία ανέκδοτα!!!! Βέβαια δεν μου αρέσει πολύ το τέταρτο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μου άρεσαν πάρα πολύ τα ανέκδοτα σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μου άρεσαν πολύ τα ανέκδοτά σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ρε φίλε που τα βρίσκεις αυτά τα ανέκδοτα; Είναι και γαμώ, γέλασα πάρα πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή